Klantenservice

Hoe kunnen we je helpen? Vind je antwoord snel en makkelijk op deze klantenservice pagina.

Bestellingen

Heb je een vraag over een bestelling die je via onze webshop hebt gedaan?

Technische ondersteuning

Heb je een technische vraag over een (gekocht) product?

Terugbetalingen en Retouren

Wil je een product retourneren of wil je de status van je RMA aanvraag weten?

Bestellingen

Wat zijn jullie betaalmethoden?

Je kan bij ons betalen via iDeal, Klarna, Paypal, Giropay en met creditcard.

Wat zijn jullie levertijden?

Je kunt je bestelde product binnen 2-4 werkdagen verwachten voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen binnen Europa of de US wordt een levertijd van 3-5 dagen gehanteerd.

Hoe kan ik een bestelling volgen?

Zodra wij je bestelling versturen ontvang je een email met daarin een trackingnummer.

Waar kan ik mijn factuur downloaden?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je de factuur per email.

Is mijn product op voorraad?

Op de productpagina staat vermeld of een product voorradig of (tijdelijk) niet leverbaar is. NB Let er bij bestellingen vanuit het buitenland op dat je het juiste warehouse kiest.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?
  • Is een bestelling eenmaal geplaatst, dan zijn er geen wijzigingen meer mogelijk.
  • Is de bestelling reeds onderweg en heb je een trackingnummer, neem dan de levering NIET in ontvangst. Zo komt het product automatisch naar ons retour.
  • Neem je de levering toch in ontvangst, dan kun je het RMA formulier invullen om het product retour te sturen.
Kan ik het bezorgadres van een lopende bestelling wijzigen?

Zodra een pakket bij de bezorgdienst is aangemeld, kunnen wij niets meer wijzigen. Mocht je nog geen trackingnummer hebben ontvangen, stuur dan z.s.m. een mail naar sales@r-go-tools.com met het aangepaste bezorgadres. Heb je wel een trackingnummer, neem dan contact op met de betreffende bezorgdienst.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Stuur zo snel mogelijk een mail met je annulering naar sales@r-go-tools.com. De kans dat je bestelling al is uitgevoerd is echter groot. In dat geval is het handigst dat je de levering niet in ontvangst neemt, zodat het product automatisch naar ons retour komt.

Technische ondersteuning

Ik krijg mijn product niet aangesloten. Wat nu?

Ga naar de betreffende productpagina om de handleiding te downloaden of check bij de FAQ (meestgestelde vragen) onderaan de pagina of jouw vraag wordt beantwoord.

Mijn product lijkt niet te werken. Wat nu?

Check eerst de handleiding of de FAQ voor eventuele oplossingen.
Vul in geval van een (mogelijk) defect het RMA formulier in.

Mijn vraag staat niet bij de FAQ. Wat nu?

Is er geen oplossing te vinden bij de FAQ, mail dan je vraag naar technical-support@r-go-tools.com.

Terugbetalingen en Retourneren

Hoe werkt een retournering?

Als je het RMA formulier invult ontvang je per email een DHL-retourlabel. Verpak het product stevig, onbeschadigd en in de originele verpakking voor retourzending en plak het afgedrukte retourlabel erop. Lever het pakket af bij een DHL-Servicepunt.

Wat zijn de stappen in het retourproces?
  1. Je vult het RMA formulier in.
  2. Je ontvangt een mail met retour-instructies en een retourlabel.
  3. a. Een eventueel vervangend product wordt direct opgestuurd. Er wordt niet gewacht tot het defecte product retour gekomen is.
    b. Indien er niet gekozen is voor een vervangend product wordt het bedrag teruggestort zodra het defecte product retour gekomen is.
Wat is mijn retourstatus?

Je ontvangt een automatische bevestiging van de ontvangst van het RMA formulier. De verwerking hiervan zal enige dagen duren. Wil je de status weten, dan kun je mailen naar rma@r-go-tools.com.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

Op het RMA formulier vul je je bankgegevens in. Op het moment dat wij je retournering ontvangen maken wij het bedrag over naar het opgegeven bankrekeningnummer.

Wat is mijn herroepingsrecht/wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?

Zie hier de algemene voorwaarden.